Friday, April 26, 2013

Lowongan Kerja WIKA Realty

Wika RealtyEstablished on March 11, 1960, PT Wijaya Karya (Persero), or commonly named WIKA, one of the state owned enterprises. The continuous growth, which PT Wijaya Karya (WIKA) Indonesia has established for more than forty years, is a succsess story that reflects the towering commitment and hard work of its workforce. Entering the 21st century, WIKA strives to advance its performance in every aspect, starting from the Management, Human Resources, to more highly structured innovation and technology.

PT WIKA Realty, a subsidiary of PT Wijaya Karya (Persero) Tbk. moving in the field of Real Estate, Property Management and Construction requires energy potential for the position:

Marketing Supervisor
Pendidikan min D3 usia maks 35 tahunMenguasai strategi, pemasaran real estatePengalaman marketing supervisor min 2 tahunKomunikasi dan leadership baik, networking luasMarket Research Supervisor
Pendidikan min D3, usia maks 35 tahunPengalaman riset pasar real estate min 2 tahunMampu menganalisa menyusun laporan riset pasarKomunikasi leadership baik, networking luasMarketing / Sales
Pendidikan min D3, usia maks 30 tahunPengalaman sales / marketing propertyPenampilan menarik, networking luasChief Engineer
Pendidikan min D3 Elektro, usia maks. 35 tahunPengalaman Chief Engineer / Senior EngineerMemahami operasional gedung bertingkatQuantity Surveyor
Pendidikan min D3 Teknik Sipil, usia maks 40 thPengalaman QS high rise building min 3 thKirimkan CV dan dokumen pendukung yang relevan paling lambat 4 Mei 2013 ke : sdm@wikarealty.co.id --- Update : lowongan kerja april 2013 di »» lowongan kerja bumn | lowongan kerja chief engineer | lowongan kerja d3 | lowongan kerja industri properti | lowongan kerja marketing staff | lowongan kerja marketing supervisor | lowongan kerja pt wika realty | lowongan kerja quantity surveyor | lowongan kerja real estate company | lowongan kerja s1 | lowongan kerja surveyor | lowongan kerja wijaya karya  

Product reviews and advice for best reference

No comments:

Post a Comment